Job 24 van 97


Report this listing

Solliciteren



Afsprakenplanner


Functie

Hey jij daar, met een passie voor bellen en energieke vibe! Als Afsprakenplanner op de dienst Planning en Dispatch ga jij helemaal los met telefoons, plannen en het regelen van afspraken. Wat mag je verwachten van je dag? In de voormiddag verzorg jij de inkomende telefoons en mails van klanten die een afspraak willen maken met de schade-experts. Welke afspraken zijn dit? Ze hebben een ongeval gehad met de wagen en deze moet gecontroleerd worden of leasingswagen zijn einde leasing en dienen een inspectie te krijgen op schade. De ene dag ben jij 1e lijn, de andere 2e lijn, zo zijn je taken goed verdeeld maar ook afwisselend. De teamlead zal je hierin goed begeleiden. In de namiddag ben jij zelf de belkoning(in) die de lijst van klanten afgaat voor afspraken in te boeken. De schade-expert gaat on the road voor de inspectie van voertuigen, en als er iets niet volgens plan gaat, bellen ze jou. Een administratieve job met telefonie waarbij er geen verkoopstress is maar waarbij je wel klantgericht en super georganiseerd kan te werk gaan!

Bedrijfsinformatie
Onze klant is actief in de automotive sector en is keurder van voertuigen aan het einde van hun contract. Met vestigingen in 22 landen in heel Europa. Ready to Rock? Solliciteer nu en maak van elke telefooncall een onvergetelijke hit!

Jouw profiel

Wie ben jij? Een dynamische Afsprakenplanner met Telefoon-Talent ! Je bent niet zomaar klantgericht, maar hebt ook nog eens de nodige dosis fun en energie. Telefonie is voor jou als een mega hit waar je elke dag opnieuw van geniet. Je hebt een olifantenhuid en veel empathie, je kan klanten geruststellen en op een professionele manier verder helpen. Je spreekt vlot Nederlands en Frans, 60% van de klanten is Franstalig en 40% is Nederlandstalig. Hier en daar heb je ook een paar Engelstalige telefoons dus hierin kan je je behelpen. Geografisch inzicht? Check ! Je plant de schade experts in op basis van afstand naar volgende afspraak en hiervoor gebruik je een intern systeem. Een eerste werkervaring in een klantgerichte omgeving is een plus, je kan je mannetje staan en beschikt over assertiviteit.
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

Aanbod

Wat staat er voor jou op het menu? Een fulltime job met optie vast van maandag tot vrijdag, waarbij je start om 8u of om 9u, ze noemen dit een vroeg of late en die zal verdeeld worden, je werkt nooit langer dan 17u. Met andere woorden van 8u tot 16u of van 9u tot 17u. De teamlead maakt deze verdeling op. Een kick-ass team waar plezier, open communicatie en begeleiding voorop staan. Een loon dat knalt, maaltijdcheques van 8 euro, ecocheques van 250 euro, en natuurlijk de kans om te groeien als een echte rockstar. Een stabiele job in een bedrijf dat je begrijpt. Thuiswerk van 1 dag in de week mogelijk na de inwerkperiode ( na 2 maanden) Geen langdradige sollicitatieprocedure, na 1 gesprek met de teamlead kan je snel opstarten.

Solliciteren

Cleo Topalidis
003222558770

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht